lördag 17 oktober 2015

Marumsrutan till Hjälprutan 2016 på Facebook

Hjälp att hjälpa, virka gärna "Marumsrutan".
Mönstret är "gratis" men skicka gärna som "betalning" en valfri ruta 10*10 cm i 100% bomull till Hjälprutan på Facebook, som TACK.
Vet inte om mitt försök i bilder och text kan hjälpa dig på traven till min påhittade ruta men hoppas du skall lösa ut hur den är gjord.  Jag kan nästan inte läsa mönster, så skriva ett är snudd på omöjligt för mig men gjort ett försök i text o bild.

Kostnaden för beskrivningen är alltså: en ruta i 100 % bomull, till Hjälprutan 2016, så aja baja, tänker du inte skicka in en valfri ruta 10*10 cm
SÅ SCROLLA FÖRBI mitt foto med texten/mönstret utan att klicka upp det i helskärmsläge  <3 

Marumsrutan, till Hjälprutan 2016 på Facebook

Karin //


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar